اقداماتی که برای اجرای پروژه گسترش عملکرد کیفیت باید انجام دهیم:
اولین اقدام:
شناسایی مشتریان محصول/خدمت که شامل تمام افراد حقیقی و حقوقی متاثر از ویژگی های محصول/خدمت می باشد، که می توان به گروه های زیر تقسیم بندی نمود:
- مشتریان
- توزیع کنندگان
- فروشندگان
- تعمیر کنندگان
- پیمانکاران فرعی
- کارکنان خدمات پس از فروش
- واحدهای سازمانی (تولید/مونتاژ)
(بطور کلی تمامی قسمت هایی که به نوعی متاثر از ویژگی ها کیفی محصول هستند باید شناسایی شوند).
صفحات: 1 2
سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید