Quality Function Deployment- part 3

اقداماتی که برای اجرای پروژه گسترش عملکرد کیفیت باید انجام دهیم:

اولین اقدام:

شناسایی مشتریان محصول/خدمت که شامل تمام افراد حقیقی و حقوقی متاثر از ویژگی های محصول/خدمت می باشد، که می توان به گروه های زیر تقسیم بندی نمود:

  • مشتریان
  • توزیع کنندگان
  • فروشندگان
  • تعمیر کنندگان
  • پیمانکاران فرعی
  • کارکنان خدمات پس از فروش
  • واحدهای سازمانی (تولید/مونتاژ)

(بطور کلی تمامی قسمت هایی که به نوعی متاثر از ویژگی ها کیفی محصول هستند باید شناسایی شوند).

این پست دارای یک نظر است

  1. آهنگ بیکلام

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید